.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت می گوید : در حال حاضر عدم هماهنگی محیط زیست، توسعه منابع انسانی و سایر سازمان‌ها منجر شده تا هدف دلخواه دست نیافتنی باشد؛ باید با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها و تمام سازمان‌ها کنار یکدیگر بایستند .... محسنی بندپی : ظرفیت های دریا رها شده است / سازمان‌ها با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها کنار یکدیگر بایستند
شمال نیوز : نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت می گوید : در حال حاضر عدم هماهنگی محیط زیست، توسعه منابع انسانی و سایر سازمان‌ها منجر شده تا هدف دلخواه دست نیافتنی باشد؛ باید با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها و تمام سازمان‌ها کنار یکدیگر بایستند ....(ادامه)
پرواز مهاجران سیبری بر فراز رودخانه چشمه کیله تنکابن
(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . .... سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . ....(ادامه)
 کشتی های کروز در راه دریای ایران است تا با ورود آن هم گردشگری و توریسم دریایی جان تازه و هم ساحل نشینان روی آن عکس های یادگاری و سلفی گیرند. سلفی مسافران شمال با دریا / « کشتی های کروز» در راه خزر
کشتی های کروز در راه دریای ایران است تا با ورود آن هم گردشگری و توریسم دریایی جان تازه و هم ساحل نشینان روی آن عکس های یادگاری و سلفی گیرند.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین جزیره مصنوعی کشور به شکل گل ارکیده در دریای خزر ساخته می شود.

 
ساخت نخستین جزیره مصنوعی کشور در دریای خزر / طراحی به شکل گل اُرکیده با وسعت ۱۸ هکتار+ تصاویر
شمال نیوز: نخستین جزیره مصنوعی کشور به شکل گل ارکیده در دریای خزر ساخته می شود. (ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت پنجم مهرماه؛ روز گردشگری
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت پنجم مهرماه؛ روز گردشگری
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎(ادامه)
شمال نیوز : دیدار حاضران با حضور در منطقه عملیاتی از اسکله ها ، اراضی پشتبیانی و توانمندی ها و ظرفیت های تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد  بازدید کردند..... ایرانی های مقیم آلمان هم خواستار سرمایه گذاری در بندرامیرآباد شدند
شمال نیوز : دیدار حاضران با حضور در منطقه عملیاتی از اسکله ها ، اراضی پشتبیانی و توانمندی ها و ظرفیت های تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد بازدید کردند.....(ادامه)
تجربیات نروژ در زمینه زراعت چوب بهره گیری شود
استاندار مازندران، خواهان بهره گیری از تجربیات و تکنولوژی کشور نروژ در زمینه زراعت چوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : همان اندازه که برای برداشت منابع دریایی کشورهای حوزه قفقاز از دریای خزر خود را به دلیل عقب ماندن ملامت می کنیم، در صنعت توریسم نیز از سودی که می توانست به مردم ما برسد و با کم کاری ها و بی توجهی ها باعث گردید تا به کشورهای منطقه سراریز شود باید نگران ، ناراحت و پر دغدغه باشیم. عواید گردشگری خارجی ؛ از کشورهای حوزه خزر تا استان های شمالی ایران !
شمال نیوز : همان اندازه که برای برداشت منابع دریایی کشورهای حوزه قفقاز از دریای خزر خود را به دلیل عقب ماندن ملامت می کنیم، در صنعت توریسم نیز از سودی که می توانست به مردم ما برسد و با کم کاری ها و بی توجهی ها باعث گردید تا به کشورهای منطقه سراریز شود باید نگران ، ناراحت و پر دغدغه باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : رشد شتابان صنعت توریسم در کشورهای پیشرفته نشان می دهد که کشور ما نيز باید تحرک تازه ای را در این زمینه آغاز کند. اگر به گفته معاون دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی جاذبه های توریستی مازندران مانند معادن طلا هستند پس چگونه است که ما هنوز نتوانسته ایم.... نگاه فانتزی،آمارهای فله ای و تداوم روزمرگی در گردشگری مازندران
شمال نیوز : رشد شتابان صنعت توریسم در کشورهای پیشرفته نشان می دهد که کشور ما نيز باید تحرک تازه ای را در این زمینه آغاز کند. اگر به گفته معاون دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی جاذبه های توریستی مازندران مانند معادن طلا هستند پس چگونه است که ما هنوز نتوانسته ایم....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و انسجام خوبی بین نمایندگان فعلی استان مازندران وجود دارد، اضافه کرد: نمایندگان فعلی خواسته‌های مشترکی در بحث رفع مشکلات آب، کشاورزی، صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت‌های جنگل و دریا دارند و.... نازضایتی نانواکناری از فرایند آموزشی در دانشگاه مازندران
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و انسجام خوبی بین نمایندگان فعلی استان مازندران وجود دارد، اضافه کرد: نمایندگان فعلی خواسته‌های مشترکی در بحث رفع مشکلات آب، کشاورزی، صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت‌های جنگل و دریا دارند و....(ادامه)
سهم اندک مازندران از گردشگری دریایی
(ادامه)
شهرک توریستی در نوار ساحلی استان احداث می شود
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود :  در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در سه گروه نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور برگزار شد، مینا سلیمان نژاد و مریم امیری  از مازندران  و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب مقام های اول تا سوم بانوان را کسب کردند..... مازنی ها مدال های مسابقات جت اسکی جام کاسپین را درو کردند
شمال نیوز : وی افزود : در این مسابقات که به مدت ۲ روز و در سه گروه نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور برگزار شد، مینا سلیمان نژاد و مریم امیری از مازندران و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب مقام های اول تا سوم بانوان را کسب کردند.....(ادامه)
شمال نیوز : درست است انتقال آب دریای مازندران برای رفع مشکل کم‌آبی کویر مرکز ایران به ویژه استان سمنان موثر است ولی نباید توجه به این موضوع سبب بروز مسائل و مشکلات دیگر شود اگر قصد داریم مشکلی را حل کنیم باید با نگاهی همه جانبه آن مشکل را به صورت کامل از بین ببریم نه اینکه بدون توجه به آثار مشکلات را چندین برابر کنیم..... انتقال آب دریای مازندران به سمنان با چه بهایی ؟!
شمال نیوز : درست است انتقال آب دریای مازندران برای رفع مشکل کم‌آبی کویر مرکز ایران به ویژه استان سمنان موثر است ولی نباید توجه به این موضوع سبب بروز مسائل و مشکلات دیگر شود اگر قصد داریم مشکلی را حل کنیم باید با نگاهی همه جانبه آن مشکل را به صورت کامل از بین ببریم نه اینکه بدون توجه به آثار مشکلات را چندین برابر کنیم.....(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ایثارگری‌های مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و تأکید بر حق آنان برای برخورداری از زندگی مناسب، گفت: باید زمینه‌های زندگی بهتر را برای مردم آن منطقه فراهم نماییم.
اگر كار شود مازندران بهشت روي زمين خواهد شد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ایثارگری‌های مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و تأکید بر حق آنان برای برخورداری از زندگی مناسب، گفت: باید زمینه‌های زندگی بهتر را برای مردم آن منطقه فراهم نماییم. (ادامه)
رئیس‌جمهور در اجلاس سران ساحلی دریای خزر گفت : دریای خزر باید«مرکز توسعه و رفاه»،«نماد صلح و امنیت» و سمبل«همکاری ملت‌ها» باشد. دریای خزر را «دریای صلح و توسعه» بخوانیم(خبر)
رئیس‌جمهور در اجلاس سران ساحلی دریای خزر گفت : دریای خزر باید«مرکز توسعه و رفاه»،«نماد صلح و امنیت» و سمبل«همکاری ملت‌ها» باشد.(ادامه)
بهشت گردشگری خوراک ایران
سفر گردشگران به دور دنیا برای آشنایی با آداب و رسوم و المان‌های فرهنگی مانند موسیقی، ‌صنایع دستی و... است که البته می‌توان غذا را هم یکی از همان زیر مجموعه‌های فرهنگی به شمار آورد.(ادامه)
روسیه منبع بزرگ چوب مازندران می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فعالیت کارخانه چوب و صنعت در استان گفت: روسیه منبع بزرگ چوب مازندران است.(ادامه)
دیدار وزیر روابط بین‌الملل آستاراخان با استاندار مازندران
(ادامه)
مسئله آزادسازی سواحل مطرح شده و علاوه بر قانون‌های سوم و چهارم برنامه توسعه کشور، مصوبه هیات دولت در مازندران به‌طور اخص بر این موضوع صحه گذاشته است آزادسازی ساحل، دوای درد رونق گردشگری شمال کشور
مسئله آزادسازی سواحل مطرح شده و علاوه بر قانون‌های سوم و چهارم برنامه توسعه کشور، مصوبه هیات دولت در مازندران به‌طور اخص بر این موضوع صحه گذاشته است(ادامه)
برگزاری اجلاس سرمایه گذاری ایران در مازندران
(ادامه)
خلاتوریسم دریایی درمازندران احساس میشود
(ادامه)
 معین کپج 
گردشگر خارجی در گیلان از رویا تا واقعیت! (يادداشت)
معین کپج (ادامه)
شمال نيوز: چند سالی است دغدغه و عزم مسئولان دولتی از عالی ترین مقام تا مدیران و مسئولان بخش های مختلف اقتصادی کشور، کاهش از بار اقتصاد نفتی کشور را بر دوش کشند، زمزمه و تلاش های زیادی را در پی داشته است، اما با ... توریسم دریایی در برهوت تصمیمات دولتی
شمال نيوز: چند سالی است دغدغه و عزم مسئولان دولتی از عالی ترین مقام تا مدیران و مسئولان بخش های مختلف اقتصادی کشور، کاهش از بار اقتصاد نفتی کشور را بر دوش کشند، زمزمه و تلاش های زیادی را در پی داشته است، اما با ...(ادامه)
یاسر قربانی اهمیت دیدگاه مدیران و بهبود صنعت گردشگری و رونق اقتصادی (ديدگاه)
یاسر قربانی(ادامه)
گردشگری فرصتی که در مازندران دود می‌شود
(ادامه)
صادقعلی رنجبر نقطه سر خط!گردشی در حوزه گردشگری(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.